Qui és el Síndic de Viladecans?

El Ple Municipal del dia 27 d’octubre de 2016, es va aprovar el nomenament de José Luis Nicolás Arocas  com a Síndic Municipal de Greuges de Viladecans, i que va prendre possessió el dia 15 de novembre de 2016. Aquest càrrec  tindrà una durada de cinc anys, i per tal de garantir  la  seva  independència , serà  incompatible  amb  un  altre  mandat representatiu, càrrec  polític  o relació contractual, mercantil o laboral amb el municipi.

José  Luis  Nicolás  Arocas, va  néixer  a  Barcelona  el  7 de setembre de 1954,  està  Diplomat  en  Relacions  Laborals  i  estudis de Ciències Polítiques.

Es troba casat, amb dos fills  i un net, sempre  implicat en la vida de la ciutat, ha desenvolupat    diferents càrrecs electes durant 24 anys com Regidor i Tinent d’Alcalde,des de l’any 1991 fins 2015 a l’Ajuntament de Viladecans , així  com a  membre de la primera Junta de l'AVV LA TELEFÒNICA, fins la seva dissolució,   Junta de l’AMPA Liceu Alba-Rosa, soci de la Penya Blaugrana de Viladecans, soci de l'AVV Alba-Rosa,  Soci de l'AVV Hispanitat,  Soci del Casal de Gent Gran de Can Pastera, membre d’Amnistia  Internacional i  soci de la Fundació Pau i Solidaritat.

També com a membre del Comité d'empresa de Pegaso més de deu anys com a treballador metal·lúrgic.