EL SINDIC ASISTIRÀ AL I CONGRÉS INTERNACIONAL DE DEFENSORS LOCALS
21/11/2016

El Síndic Municipal de Greuges de Viladecans, José Luis Nicolas, assistirà al I Congrés Internacional de Defensors Locals.

Defensors locals d’arreu del món es reuniran a Girona per reivindicar el paper de les ciutats en la defensa dels Drets Humans

·         El Congrés Internacional de Defensors Locals té lloc els propers 23, 24 i 25 de novembre al Palau de Congressos de Girona

·         Posar en valor les defensories locals, impulsar-ne la creació i afavorir una xarxa internacional, objectius de la trobada.

·         El Congrés reunirà més de 200 persones d’onze nacionalitats entre les quals més de 60 síndics de diferents ciutats internacionals.